11573/1734427 - 2024 -
When anthropomorphism backfires: Anticipation of negative social roles as a source of resistance to smart object adoption Querci, Ilaria; Monsurro`, Luigi; Peverini, Paolo - 01a Articolo in rivista
rivista: TECHNOVATION (Elsevier Advanced Technology:P O Box 150, Kidlington OX5 1AS United Kingdom:011 44 1865 843687, 011 44 1865 843699, EMAIL: eatsales@elsevier.co.uk, INTERNET: http://www.elsevier.com, Fax: 011 44 1865 843971) pp. - - issn: 0166-4972 - wos: WOS:001188468800001 (3) - scopus: 2-s2.0-85185197500 (3)
Nevi, Giulia; Monsurro, Luigi; Dezi, Luca; Gamma, Federico Matteo - 04c Atto di convegno in rivista
rivista: Sinergie SIMA Management Conference 2022 - Boosting knowledge & trust for a sustainable busines (Fondazione CUEIM; Società Italiana di Management; Sinergie Italian Journal of Management) pp. 609-614 - issn: - wos: (0) - scopus: (0)
congresso: Sima Management Conference Boosting knowledge & trust for a sustainable business (Milano)
11573/1686087 - 2022 -
Longevity Family Firm and Innovation: A matter of communication? Nevi, Giulia; Monsurro, Luigi; Dezi, Luca; Gian Luca, Gregori - 01a Articolo in rivista
rivista: CORPORATE GOVERNANCE AND RESEARCH & DEVELOPMENT STUDIES (Milano: Franco Angeli) pp. 39-63 - issn: 2704-8462 - wos: (0) - scopus: (0)
11573/1468781 - 2020 -
Partner o Servant? Un’analisi qualitativa dei ruoli sociali degli Smart Speaker. Monsurrò, Luigi; Querci, Ilaria - 04b Atto di convegno in volume
congresso: Il Marketing per una società migliore XVII^ SIM Conference (Castellanza, 29)
libro: Il Marketing per una società migliore - (978 88 943918 4 8)
11573/1468767 - 2020 -
The dark side of consumer-smart object relationship: A non-user perspective Monsurrò, Luigi; Querci, Ilaria; Peverini, Paolo; Romani, Simona - 04b Atto di convegno in volume
congresso: 49 th Annual European Marketing Academy Conference (Budapest)
libro: Proceedings of the European Marketing Academy - ()