11573/1751255 - 2023 -
The effects of combining front‐of‐pack nutritional labels on consumers' subjective understanding, trust, and preferences Mazzù Marco, Francesco; Marozzo, Veronica; Baccelloni, Angelo; Giambarresi, Andrea - 01a Articolo in rivista
rivista: PSYCHOLOGY & MARKETING (Hoboken, NY: John Wiley & Sons
-[New York, N.Y.] : Van Nostrand Reinhold, [c1984-) pp. 1484-1500 - issn: 0742-6046 - wos: WOS:001000014900001 (13) - scopus: 2-s2.0-85161363753 (15)
11573/1751227 - 2023 -
Improving the understanding of key nutritional elements to support healthier and more informed food choices: The effect of front-of-pack label bundles Mazzù Marco, Francesco; Romani, Simona; Marozzo, Veronica; Giambarresi, Andrea; Baccelloni, Angelo - 01a Articolo in rivista
rivista: NUTRITION (New York, NY : Elsevier Science Incorporated) pp. 1-9 - issn: 0899-9007 - wos: WOS:000882514800011 (6) - scopus: 2-s2.0-85140312657 (8)
11573/1751213 - 2021 -
Effects on Consumers' Subjective Understanding and Liking of Front-of-Pack Nutrition Labels: A Study on Slovenian and Dutch Consumers Baccelloni, Angelo; Giambarresi, Andrea; Mazzù Marco, Francesco - 01a Articolo in rivista
rivista: FOODS (Basel: MDPI) pp. 1-11 - issn: 2304-8158 - wos: WOS:000739008400001 (15) - scopus: 2-s2.0-85121357472 (14)
11573/1751287 - 2021 -
Blockchain Adoption in The Dairy Sector: Enabling Trust Formation Toward Purchase Intention Francesco Mazzù, Marco; Baccelloni, Angelo; Lavini, Ludovico; Giambarresi, Andrea - 04b Atto di convegno in volume
congresso: Trasformazione Digitale dei mercati: il marketing nella creazione di valore per le imprese e la società (Ancona)
libro: XVIII SIM Conference - Trasformazione Digitale dei mercati: il marketing nella creazione di valore per le imprese e la società - (978-88-943918-6-2)
11573/1751243 - 2021 -
Subjective Understanding and Liking: the impact on consumers of different type of bundles of Front-of-Pack labels Mazzù Marco, Francesco; Marozzo, Veronica; Giambarresi, Andrea; Lavini, Ludovico; Baccelloni, Angelo - 04b Atto di convegno in volume
congresso: XVIII SIM Conference - Trasformazione digitale dei mercati: il Marketing nella creazione di valore per le imprese e la società (Ancona)
libro: XVIII SIM Conference - Trasformazione digitale dei mercati: il Marketing nella creazione di valore per le imprese e la società - (9788894391862)